Ter gelegenheid van ons 60 jarig bestaan als kaatsvereniging “De Oorsprong” is op zondag 23 juni  een jubileumpartij voor leden, oud-leden en andere liefhebbers georganiseerd. Na afloop geen receptie, wel een barbeque met een sapje….. De wedstrijd werd verkaatst met de “zachte bal”.

hoewel de opgave wat slecht op gang kwam, een week voor de datum waarop waren  nog maar tien man op papier gezet door de commissie, in de week die volgde kwamen nog een flink aantal parturen op papier. In vijf perken kon de strijd losgaan, iedereen was naar sterkte ingedeeld. De wedstrijdpunten waren uiteraard wel belangrijk, maar niet zaligmakend. In een soort “finale” stonden in de laatste wedstrijd vijf wolven in de krite, en toen ging het er even heet aan toe. Het bloed verloochend zich niet….

na afloop werd de barbeque opgestookt en onder leiding van de grillmasters gezellig nagepraat en gekauwd over deze zeer geslaagde middag, die uiteindelijk alleen maar winnaars kende. De feestcommissie, bestaande uit Rudy, Tonny en Wybren hadden best wel eer van hun werk….