Dit seizoen voor het eerst is in de zaal een dorpencompetitie gehouden voor de verenigingen in de Federatie. Van de eerste vijf deelnemers werden per vereniging de eersten die zij in de zaalwedstrijden in Sint Nyk, Heerenveen, Balk en nog eens Sint Nyk bijeenkaatsten opgeteld. Voor de laatste partij in Sint Nyk stonden de drie verenigingen binnen tien punten van elkaar, jammer was het daarom dat de kaatsers van Balk in Sint Nyk het een beetje lieten afweten met één deelnemer. Balk bleef daarom steken op 209 eersten, Heerenveen kwam uit op 283 eersten en Kv de Oorsprong werd de eerste winnaar van de wisselbeker met 296 eersten.Hieronder Tiede met de nieuwe beker, uitgereikt door de penningmeester van de Federatie Harmen Gerbrandy.